Trainingen apotheekteam

De veranderende marktomstandigheden beïnvloeden het werk op de apotheekvloer. Maar denk ook aan algemene trends in de maatschappij, zoals toenemende agressie. Door te investeren in de emotionele band met uw klant maakt u het verschil in een markt waar de diensten veel op elkaar lijken.

Daarom faciliteert Service Apotheek de volgende trainingen:

  • ‘Succes aan de balie’
    Klantvriendelijkheid speelt een grote rol bij het creëren van een persoonlijke band met uw klanten. Uw productspecialist geeft de training ‘succes aan de balie’. Het resultaat? Inzicht in de eigen manier van communiceren en het effect daarvan op uw klant. Tips en trucs voor een effectieve gespreksvoering. En verschillende gesprekstechnieken om de adviezen te laten aansluiten bij de behoeften van de klant.
     
  • Gastvrijheidstraining
    Iemand doet de deur voor me open. Mijn jas wordt aangepakt. Of ik koffie wil? Ja graag. Ik plof neer op de zachte stoel en kijk in de ogen van een glimlachende assistent aan de balie. Onze gastvrijheidstrainer ziet het wel voor zich: de gastvrije Service Apotheek. Samen met de productspecialisten van de Service Apotheek-organisatie tilt de trainer de gastvrijheid in Service Apotheken naar een hoger niveau.

Neem contact met ons op over de mogelijkheden voor een training bij u in de apotheek. 

Meer informatie?
T +31 88 276 84 70
E klantenbinding@serviceapotheek.nl