Marketing en communicatie

We ontwikkelen marketinguitingen voor uw formule om de loyaliteit bij klanten te vergroten en traffic te verhogen.

Instore communicatie
Instore communicatie speelt in op het gedrag van de consument. We navigeren, informeren en inspireren de consument en helpen zo bij het maken van keuzes.  

Verschillende mediakanalen
DA en Bewustwinkelen.nl worden zowel offline als online onder de aandacht gebracht.

DA
Bij DA werken we aan de hand van een retailkalender. Hierin staat in welke periode, welke middelen worden ingezet. De basis van de kalender is de DA-actiefolder. Deze folder is voor alle winkels gelijk en verschijnt om de twee weken. Elke folder heeft een thema, aansluitend op het seizoen. De folder vindt u op www.da.nl, maar ook op de folderwebsite www.allefolders.nl. In elke tweede week van de folder verschijnt een actieleaflet. Deze leaflet bevat een selectie van de scherpste acties uit de folder. Ook op de radio en in verschillende magazines laat DA van zich horen door radiocommercials en advertorials. Op de sociale media is DA vooral actief via Facebook. De collectieve reclame-uitingen worden door elke ondernemer gebruikt. En wilt u als DA-ondernemer een lokale promotie inzetten? Dan zijn daarvoor diverse middelen beschikbaar. ​

Bewustwinkelen.nl
Iedere maand verschijnt de Bewustwinkelen.nl actiefolder en iedere twee maanden het consumentenmagazine Gezondheid+. Een magazine vol lifestyle, gezondheid, productinformatie, tips en weetjes. Klanten ontvangen iedere maand een digitale nieuwsbrief met productnieuws, informatie en acties. U vindt Bewustwinkelen.nl ook op sociale media als Facebook. Daarnaast is Bewustwinkelen.nl regelmatig te vinden in landelijke media als magazines en kranten en op beurzen.