INLOGGEN

ICT demand manager hulpmiddelenzorg

Sittard 32-40 uur hbo

Zorg jij ervoor dat ICT-oplossingen aansluiten bij de strategie van ApotheekZorg Hulpmiddelen? Als ICT demand manager behoud jij het overzicht over de toekomstvisie en ontwikkeling van ICT-oplossingen en het ICT-projectportfolio.

strategisch ICT-beleid

toekomstvisie

projectmatig

Solliciteer direct! Stuur door

ICT demand manager hulpmiddelenzorg

Jouw takenpakket in een notendop:

Strategisch ICT-beleid, beleidsontwikkeling en advisering.

  • Je ondersteunt ApotheekZorg met het omschrijven, uitdragen en opvolgen van het ICT-beleid.

  • Volgt nieuwe ontwikkelingen op de voet en zet zich in voor zowel eigen deskundigheidsbevordering als dat van het team.

  • Je adviseert de organisatie op het gebied van ICT.

  • Je onderhoudt de relatie met interne en externe ICT-leveranciers.

Operationele optimalisatie

  • Je bewaakt het ICT-portfolio en je bent soms zelf projectmanager voor een aantal IT-gerelateerde projecten en ontwikkelt plannen voor nieuwe projecten.

  • Samen met je collega’s borg en optimaliseer je de continuïteit van de bedrijfsvoering door alle soorten IT-processen te verbeteren.

  • Je bent zelf onderdeel van een team key users, begeleid de organisatie bij software veranderingen en validatie.

Backlog en demand management

  • Je hebt overzicht over de ontwikkelwensen, backlog en lopende ontwikkelingen.

Data & Insights

  • Je realiseert met het datateam verbeterde inzichten om de operatie te optimaliseren.

Je krijgt:

  • Een afwisselende functie met veel eigen inbreng.

  • Een uitdagende baan bij een dynamisch bedrijf.

  • Interne scholingen.

  • Een marktconform salaris.

Je hebt:

  • Projectmanagement skills en/of certificering is een vereiste (bv. Agile en Scrum).

  • Ervaring in de zorg is een pre.  

  • Analytisch inzicht om processen te optimaliseren.

  • Oplossingsgericht problemen en kansen vertalen naar actiepunten.

  • Relatiemanagement en samenwerking met stakeholders.

  • Leiderschap om richting te geven aan cross-functionele team.

  • Vaardig in beïnvloeden, communicatie en presenteren van plannen.

  • Ervaring met bepalen van kosten van projecten en afwegingen daarbij.

  • In staat advies te formuleren richting MT & Directies vanuit ICT-verantwoordelijkheidsgebied.

Over je nieuwe werkgever

ApotheekZorg Hulpmiddelen is een landelijk werkende medisch speciaalzaak die hulpmiddelen direct aan de patiënt levert. Hierbij is het van belang om op afstand goed te bepalen welke zorg de patiënt nodig heeft en welke hulpmiddelbehoefte in deze zorg voorziet.

Solliciteren?

Stuur je motivatie en cv naar: personeelszaken@apotheekzorg.nl. Heb je vragen over de functie of de procedure? Hiervoor kun je hetzelfde e-mailadres gebruiken.

  1. We laten je zo snel mogelijk weten of we een eerste kennismaking willen plannen.

  2. Het tweede gesprek plannen we direct daarna. Over het algemeen zijn twee gesprekken voldoende om van beiden kanten te weten of we bij elkaar passen!  

  3. Is het enthousiasme wederzijds? Dan doen wij je graag een aanbod.

  4. Ben je akkoord met de aanbieding en heb je het contract getekend? Welkom bij ons team!

Solliciteer op deze functie

Solliciteer nu als jij interesse hebt in deze vacature! Zorg dat je de volgende documenten klaar hebt staan om toe te voegen aan je sollicitatie:

  • cv
  • motivatiebrief

Solliciteer direct!

Leest u al mee in het Mosadex-magazine?

Nee, schrijf me in!


© Mosadex Groep 2022 |
Mosadex Groep op social media: