INLOGGEN

Medewerker backoffice

Bladel 32 uur mbo

Voor onze organisatie Care4HomeCare zijn we op zoek naar een nieuwe collega! Deze collega werkt ondersteunend aan ons gehele team en is (mede)verantwoordelijk voor het succes van ons kantoor. Wie we zoeken? Dat lees je hieronder!

Bijdragen aan de zorg

Afwisselend werk

Servicegericht werken

Solliciteer direct! Stuur door

Medewerker backoffice

Voor onze organisatie Care4HomeCare zijn we op zoek naar een nieuwe collega!

Deze collega werkt ondersteunend aan ons gehele team en is (mede)verantwoordelijk voor het succes van ons kantoor. Wie we zoeken? Dat lees je hieronder!

Meer over Care4HomeCare

Care4HomeCare is verantwoordelijk voor de behandeling van ruim 800 patiënten met therapieresistente spasticiteit en/of chronische pijn met een geïmplanteerde pomp voor intrathecale therapie en oncologie. Zij bieden een uniek concept aan waarbij de verpleegkundig- en medisch specialisten niet alleen de behandeling initiëren en uitvoeren, maar ook de nazorg in de thuissituatie verzorgen. Regionaal worden met ketenpartners hoog specialistische zorgteams gevormd voor de behandeling van deze patiënten.

Care4HomeCare bestaat uit zo’n 25 collega’s die verdeeld zijn over drie afdelingen: verpleegkundig specialisten, medisch specialisten en ondersteunend (office) personeel.  

Je komt te werken op ons kantoor in Bladel en rapporteert in de functie aan de manager van de afdeling.

Care4HomeCare is als ambulante zorgkliniek onderdeel van de Mosadex Groep. Mosadex Groep is een veelzijdige werkgever die gericht is op het ontzorgen van patiënten en zorgconsumenten. Samen met ruim 1700 medewerkers verlenen we onze diensten aan meer dan 11 miljoen patiënten en consumenten in Nederland.

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie ben je in de breedte verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken bij ons bedrijf. Je hebt telefonisch contact met mensen binnen- en buiten de organisatie, draagt zorg voor een sluitende (financiële) administratie, plant afspraken in voor collega’s en zorgt voor overzicht en agendabeheer. Je werkt klant- en/of patiëntendossiers bij en bent de schakel tussen onze teammanager, verpleegkundig- en medisch specialisten en physician assistant.

Wat hebben wij je te bieden?

In deze functie zijn we vooral op zoek naar de juiste persoon voor het officeteam.

Dat betekent dat we open staan voor veel verschillende achtergronden en opgedane werkervaringen en we dat op een eerlijke manier willen belonen. We gaan dus ook graag met je in gesprek om een salaris te betalen dat past bij de kennis en ervaring die je meebrengt.

Naar wie zijn we op zoek?

Wij denken dat je deze functie tot een succes kunt maken als je:

  • Eerdere werkervaring hebt in een ondersteunende (administratieve) rol waarin je verschillende werkzaamheden hebt gehad;

  • Goede kennis hebt van MS Office en de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Kennis van- of ervaring met financiële werkzaamheden is een grote pré;

  • Je hebt affiniteit met het inspireren en enthousiasmeren van collega’s.

De ideale kandidaat voor onze organisatie brengt ook een aantal persoonlijke eigenschappen mee. Door de aard- en afwisseling van de werkzaamheden is het belangrijk dat je goed overzicht houdt; je weet wat er speelt en zorgt dat je de juiste prioriteiten stelt. Voor collega’s ben je iemand op wie ze kunnen rekenen en die sterk servicegericht werkt. Omdat je medeverantwoordelijk bent voor de administratie, is het belangrijk dat je accuraat werkt en goed kan werken met deadlines.

Hebben wij je interesse gewekt?

Dan komen we graag met je in contact! Je kunt je interesse tonen bij onze recruiter Emiel Mulder via werkenbij@mosadex.nl of telefonisch/via Whatsapp op 06 11 59 19 06. Twijfel je nog ergens over, heb je nog vragen of wil je eerst meer weten voor je solliciteert? Dan staat Emiel je graag te woord!

De sollicitatieprocedure

  1. Na je sollicitatie nemen we contact met je op om de vacature verder met je te bespreken. Zodra we van beide kanten enthousiast zijn, gaan we zo snel mogelijk een kennismaking plannen op ons kantoor in Bladel.

  2. Is er tijdens de kennismaking een klik? Dan volgt een tweede gesprek en maak je kennis met jouw toekomstige collega’s.

  3. De gesprekken afgerond en beiden een goed gevoel? Dan doen wij je graag een arbeidsvoorwaardelijk voorstel.

  4. Ga je akkoord? Dan teken je jouw contract en heten we je van harte welkom bij Mosadex!

Solliciteer op deze functie

Solliciteer nu als jij interesse hebt in deze vacature! Zorg dat je de volgende documenten klaar hebt staan om toe te voegen aan je sollicitatie:

  • cv
  • motivatiebrief

Solliciteer direct!

Het laatste nieuws bij Care4homecare

Heb je het laatste Mosadex-magazine al gelezen?

Bekijk 'm hier!


© Mosadex Groep 2024
| Mosadex Groep op social media: