INLOGGEN

Officemedewerker kwaliteit

Den Bosch 32-40 uur mbo

Voor ons team Zorg & Kwaliteit zijn we op zoek naar een (front) officemedewerker. In deze functie ben je het visitekaartje voor de afdeling en krijg je een zeer afwisselend takenpakket. We leggen je hieronder graag uit wat we te bieden hebben.

Allround ondersteuning

Event- en projectmanagement

Ontwikkelmogelijkheden

Solliciteer direct! Stuur door

Officemedewerker kwaliteit

Waar kom je te werken?

De Service Apotheek is een apotheek zoals alle apotheken: deskundig en betrouwbaar. En zeker ook met een verschil: service. We zijn de enige zorgverlener waar je zonder afspraak naar binnenloopt. Niet alleen dat, we zijn niet slechts een medicijnuitgiftepunt. Bij Service Apotheek helpen we je. Je bent welkom. Dat voel je en dat merk je. We bieden aandacht, veiligheid en comfort. Service in alles én voor iedereen.

In totaal beschikt de Service Apotheek over zo’n 500 locaties, verspreid over Nederland. Je komt te werken op het hoofdkantoor van Service Apotheek in Den Bosch. Hier tref je een informeel, gezellig bedrijf met korte lijnen en collega’s die graag- en veelvuldig met elkaar samenwerken. Specifiek kom je in twee teams terecht: het team Zorg & het team Kwaliteit. Binnen deze teams werk je samen met 8 collega’s. Je rapporteert in de functie aan de Manager Farmaceutische Zorg en overlegt, met betrekking tot de werkzaamheden voor team Kwaliteit, met het hoofd Kwaliteit.

Service Apotheek is onderdeel van Mosadex Groep: totaalleverancier en marktleider in de openbare farmacie. Wij werken aan een toekomst met meer zorg en minder zorgen. Samen verlenen we onze diensten aan meer dan 11 miljoen patiënten en consumenten in Nederland. Samen elke dag beter, dat is de belofte!

Wat kom je bij ons doen?

In algemene zin kom je de teams van Zorg & Kwaliteit versterken en ben je allround (administratief) verantwoordelijk voor verschillende werkzaamheden. Je bent contactpersoon voor verschillende mensen binnen- en buiten de organisatie, met wie je contact onderhoudt via (met name) e-mail en telefoon. Je plant bezoeken en/of afspraken in voor verschillende collega’s in het team, zowel extern bij apotheken als intern op ons kantoor. Ook ben je de primaire vraagbaak voor de verschillende systemen die op de afdelingen zorg & kwaliteit worden gebruikt, evenals voor het CRM-systeem dat door Mosadex gebruikt wordt. Je krijgt als ‘key-user’ ook de mogelijkheid mee te denken over de (door)ontwikkeling en verbetering van het systeem.  Ook vorm je de helpdesk voor de verschillende portalen die binnen de organisatie gebruikt worden. Vragen die je krijgt zijn over het algemeen meer gebruikersvragen; de inhoudelijke vragen behoren tot het takenpakket van een collega.

Je ondersteunt bij event- en projectmanagement. Voor verschillende bijeenkomsten die we organiseren lever jij een bijdrage d.m.v. het regelen van locaties, verzorgen van uitnodigingen, ontvangen van gasten en zorgen voor eten/drinken.

Wat hebben wij je te bieden?

Voor deze functie bieden wij een vast salaris in de range van € 2.600, - tot € 3.900, - bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband. Uiteraard houden we hierbij rekening met de kennis en ervaring die je meebrengt. Ook krijg je bij ons:

  • 25 vakantiedagen;

  • Goede pensioenvoorziening;

  • Laptop & telefoon;

  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling in je functie en door middel van GoodHabitz;

  • Deelname aan verschillende bijeenkomsten gedurende het jaar, zoals onder andere de ‘Service Apotheek Dagen’ (3-4 keer per jaar), teamdagen (2x per jaar)

Wie zoeken wij precies?

Door de rol die je vervult binnen ons team vinden we het vooral belangrijk dat je goed bij ons past als persoon. Desondanks zijn er een aantal zaken die we graag terugzien in je profiel:

  • Eerdere werkervaring- en/of affiniteit met secretariële en algemeen ondersteunende werkzaamheden.

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je bent het visitekaartje van de afdeling en veel van de communicatie verloopt via jou.

Verder is het voor ons van belang dat je een aantal persoonlijke eigenschappen meebrengt. We zijn op zoek naar iemand die sterk klant- en servicegericht is; service bieden is verweven met onze missie, visie en identiteit en dat geldt ook voor deze functie. Dit gaat hand in hand met het tonen van initiatief. Jij bent vaak de eerste die dingen kan signaleren en oppakken dus een proactieve houding helpt hierbij zeker. Verder is het belangrijk dat je een teamspeler bent; je bent een soort ‘manusje-van-alles’ voor de afdeling en werkt veelvuldig samen met collega’s en mensen buiten de organisatie. Bij hen kom je bekend te staan als iemand die betrouwbaar en integer is en de afspraken die gemaakt zijn zelfstandig nakomt.

Ben je enthousiast geworden over ons verhaal?

Dan horen we graag van je! Je kunt contact opnemen met onze recruiter Emiel via werkenbij@mosadex.nl of op zijn mobiele nummer (06 11 59 19 06). Je kunt hem hier ook bereiken via Whatsapp. Ook als je nog vragen en/of twijfels hebt, of meer wil weten voor je officieel solliciteert, kun je via bovenstaande contactgegevens met hem in gesprek.

Hoe ziet onze sollicitatieprocedure eruit?

  1. Je toont je interesse

    We gaan met je in gesprek om je te leren kennen en te horen waarom je enthousiast bent over de functie. Zijn we beide na dit gesprek enthousiast? Dan gaan wij ons best doen om zo snel mogelijk een eerste kennismaking te plannen op locatie in Den Bosch. 

  2. De eerste kennismaking op locatie

    Dit gesprek gebruiken we om te kijken of er sprake is van een klik tussen ons beiden. Uiteraard krijg je tijdens dit gesprek de ruimte om je vragen te stellen en willen wij wat zaken extra uitvragen.

  3. Het tweede gesprek

    Ons eerste gesprek goed afgerond? Dan gaan we direct een tweede gesprek plannen! Op die manier kun je kennismaken met (een aantal van) je toekomstige collega’s en kunnen we zaken die nog niet ter sprake zijn gekomen nog wat verder uitdiepen.

  4. Alle gesprekken afgerond?

    We doen je een aanbod dat passend is bij je kennis en ervaring en lichten je graag toe hoe het arbeidsvoorwaardenpakket eruitziet. Uiteraard bieden we je de ruimte hierover met ons in gesprek te gaan en je vragen te stellen.

  5. Welkom bij Service Apotheek!

    Je tekent je overeenkomst en we heten je van harte welkom in ons team en binnen ons mooie bedrijf. We gaan ervoor zorgen dat we alles goed voor je regelen en kijken uit naar je eerste werkdag!

Solliciteer op deze functie

Solliciteer nu als jij interesse hebt in deze vacature! Zorg dat je de volgende documenten klaar hebt staan om toe te voegen aan je sollicitatie:

  • cv
  • motivatiebrief

Solliciteer direct!

Het laatste nieuws bij Service Apotheek

Heb je het laatste Mosadex-magazine al gelezen?

Bekijk 'm hier!


© Mosadex Groep 2024
| Mosadex Groep op social media: