INLOGGEN

Officemedewerker accounts

's-Hertogenbosch 32-40 uur MBO/HBO

Word je blij van veel klantcontact? Ben je in voor het opzetten van een nieuw CRM-systeem? Vind je actuele contractadministratie een basisvoorwaarde? Dan zoeken wij jou.

contractadministratie

klantgericht

gastvrije communicatie

Solliciteer direct! Stuur door

Officemedewerker accounts

Jouw functie:

Jij weet als geen ander klantgerichtheid en accuratesse te combineren voor een actuele deelnemersadministratie. Of het nu een startende franchisenemer is of een trouwe klant. Wij zoeken een gedreven officemedewerker accounts met oog (en oor) voor de juiste toon op het juiste moment om samen met het team bedrijfsvoering de contractadministratie en het onboarden van 500 aangesloten Service Apotheken soepel te laten verlopen.

Jouw werkzaamheden:

Jij bent als officemedewerker accounts verantwoordelijk voor een accurate en tijdige uitvoering van het traject van offerte tot en met samenwerkingsovereenkomst. Je:

  • bent verantwoordelijk voor het beheren van nieuwe en lopende contracten en hebt kennis van de contractinhoud;

  • weet op elk moment een actueel (financieel) deelnemersbestand te tonen;

  • levert een actieve bijdrage aan het opzetten en onderhouden van een nieuw CRM;

  • onderhoudt contacten met (nieuwe) klanten en bent steun en toeverlaat bij het onboarden;

  • ondersteunt, coördineert en monitort proactief de senior accountmanagers bij de planning van afspraken;

  • bent een voorbeeld in klantgerichtheid en gastvrijheid en ondersteunt de interne organisatie bij in- en uitgaande telefoon en mail.

Wat breng je mee:

  • Je hebt uitgebreide kennis van het MS Office pakket. Met name Excel, Word en Outlook hebben voor jou geen geheimen.

  • Je houdt van aanpakken, bent een weloverwogen doener en klantgericht.

  • Je schakelt makkelijk tussen veel verschillende werkzaamheden.

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je schrijft je e-mails en brieven foutloos en ook telefonisch weet je jouw boodschap goed over te brengen.

  • Je krijgt energie van veel klantcontact en staat graag voor je collega’s klaar.

Wat wij je bieden:

Je gaat aan de slag in een kleine organisatie met een grote achterban. We hebben echt passie voor onze klanten en werken intensief met elkaar samen. Je krijgt veel mogelijkheden om je te ontwikkelen. Zowel professioneel als persoonlijk. Ook zorgen we natuurlijk voor:

  • een marktconform salaris en een goede pensioenregeling;

  • 25 vrije dagen;

  • een werkweek van 32 tot 40 uur - afhankelijk van wat het beste bij jouw leven past;

  • een mobiele telefoon en laptop van de zaak.

Wie is Service Apotheek?

Service Apotheek is een franchiseorganisatie met ruim 500 apotheken (dat is een kwart van alle apotheken in Nederland). De aangesloten apotheken zijn zelfstandig ondernemers die wij ondersteunen bij onze gezamenlijke visie: de beste gastvrije farmaceutische experts van Nederland die leven met medicijnen makkelijker maken.

Uitzend- of wervingsbureaus hoeven niet op deze vacature te reageren.

Solliciteer op deze functie

Solliciteer nu als jij interesse hebt in deze vacature! Zorg dat je de volgende documenten klaar hebt staan om toe te voegen aan je sollicitatie:

  • cv
  • motivatiebrief

Solliciteer direct!

Het laatste nieuws bij Service Apotheek

Lees je al mee in het Mosadex-magazine?

Nee, schrijf me in!


© Mosadex Groep 2023
| Mosadex Groep op social media: