Meer over Mosadex
Mosadex is een grote organisatie (± 2000 medewerkers) in de farmaceutische zorg- en retailmarkt, verspreid over zo’n 10 locaties in Nederland. We zijn volop in ontwikkeling en bouwen verder aan een organisatie die klaar is voor de toekomst. Dat doen we door samen te werken aan slimme, veilige en efficiënte oplossingen voor de apotheek van morgen. En waar we waarde creëren, willen we die ook verzilveren: door onze diensten te verbeteren, versterken we de relatie met onze klanten en onze positie in de markt. 1 Mosadex, samen voor de beste apotheek van Nederland is ons motto.
Wat ga je bij ons doen?
Als Management Assistent bij Mosadex ben jij primair verantwoordelijk voor het agendabeheer van de CEO en de directeur Zorg. Daarnaast ben je de spil tussen directie, managementteam en de organisatie. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt: van agendabeheer tot vergaderingen, van helpen met het opzetten van presentaties tot administratieve ondersteuning. Je werkt samen met Cecile Janssens die je vervangt bij afwezigheid (en vise versa).
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Agendabeheer & planning: Beheer van agenda van onze CEO (Edith Schippers) en de directeur Zorg (Adrienne van Strien) coördinatie van jaarplanning en verwerken van Outlook-uitnodigingen.
Vergaderondersteuning: Bij afwezigheid van Cecile haar vervangen met voorbereiden van agenda’s, actie- en besluitenlijsten en aanwezigheid bij vergaderingen.
Documentbeheer: Ondertekening, archivering en verwerking van documenten.
Bestellingen & facturatie: Bloemen, hotelovernachtingen en verwerken van facturen in Xtendis.
Extra taken: Attenties voor jubilarissen, abonnementenbeheer, maandelijkse check van communicatiekanalen (WhatsApp) en deelname aan werkgroepen (zomer-/wintergeschenk), etc.
Kortom: een veelzijdige functie waarin jij het verschil maakt door structuur en overzicht te brengen en ons op verschillende manieren te ondersteunen!
Wie zoeken wij?
Jij maakt van deze functie een succes als je beschikt over:
MBO+/HBO werk- en denkniveau.
Ervaring hebt als managementassistent, directiesecretaresse of in een vergelijkbare rol.
Uitstekende beheersing van MS Office (Outlook, Word, Excel).
De vaste werkdag is maandag.
Je bent een echte regelaar die overzicht houdt, ook als het druk is. Je schakelt moeiteloos tussen agendabeheer, vergaderingen en neemt proactief initiatief om zaken goed te regelen. Communicatief sterk, servicegericht en accuraat: jij zorgt dat alles achter de schermen soepel loopt en voelt je thuis in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is. Je bent een verbinder, je bent opgewekt en hartelijk en vindt het leuk om met mensen om te gaan.
Wat hebben wij je te bieden?
Voor deze functie bieden wij een salaris tot maximaal €5.000,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek. Het exacte salaris hangt af van de kennis en ervaring die je meebrengt, waardoor het startsalaris lager kan liggen. Verder krijg je van ons:
24 vakantiedagen (op basis van 40 uur) en de mogelijkheid deze onbeperkt te aan- en verkopen
Een premievrij pensioen
Laptop en telefoon van de zaak
Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer
Thuiswerkvergoeding van €2,40 per dag
Ben je enthousiast geworden?
Dan horen we natuurlijk graag van je! Je kunt solliciteren via onze website of door je cv en contactgegevens te sturen naar werkenbij@mosadex.nl.
Mocht je nog vragen en/of twijfels hebben, of meer willen weten voor je solliciteert? Neem dan contact op met onze recruiter Emiel via telefoon/Whatsapp op 06 11 59 19 06 of via e-mail: werkenbij@mosadex.nl.