Meer over Mosadex
Mosadex is een grote speler in de farmaceutische zorg- en retailmarkt. We zijn volop in ontwikkeling en bouwen verder aan een organisatie die klaar is voor de toekomst. Dat doen we door samen te werken aan slimme, veilige en efficiënte oplossingen voor de apotheek van morgen. En waar we waarde creëren, willen we die ook verzilveren: door onze diensten te verbeteren, versterken we de relatie met onze klanten én onze positie in de markt. 1 Mosadex. Samen voor de beste apothekerszorg van Nederland is ons motto. Daar draag jij als Manager klantcontactcentrum aan bij!
Je rapporteert in deze functie aan de Manager Acquisitie & Klantbeleving en geeft leiding aan het team van Customer Experience specialisten. Je werkt nauw samen met de Sales Manager en de Manager Productexperts van Apotheek Optimalisatie.
Wat ga je doen?
Als Manager KCC ben je verantwoordelijk voor de strategische en operationele aansturing van ons klantcontactcentrum. Je vertaalt de visie op klantbeleving naar de dagelijkse praktijk en zorgt voor een uniforme, hoogwaardige service naar onze apothekers.
Je geeft leiding aan het team van Customer Experience Specialisten en stuurt het eerstelijns klantcontactteam aan. Verantwoordelijkheden die je krijgt zijn onder andere:
Je stuurt het eerstelijns team aan en zorgt dat de samenwerking met andere afdelingen soepel verloopt. Je verdeelt taken helder en stimuleert eigenaarschap en samenwerking.
Je zorgt ervoor dat klanten op elk moment dezelfde hoge kwaliteit van service ervaren. Je vertaalt onze visie op klantgericht werken naar duidelijke werkwijzen en gedrag in het team.
Je kijkt kritisch naar hoe we werken en waar het beter kan. Je zorgt dat we leren van klantfeedback en dat we onze dienstverlening steeds slimmer en efficiënter maken.
Jij weet wat klanten belangrijk vinden en brengt dat actief in bij beslissingen binnen de organisatie. Je adviseert collega’s en management op basis van klantinzichten en trends.
Wat krijg je van ons?
Je ontvangt van ons een salaris van €6000 - €7500,- op basis van de kennis en ervaring die je meebrengt. Verder krijg je van ons:
24 vakantiedagen (op fulltime basis);
Een premievrij pensioen;
Laptop en telefoon van de zaak;
Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
Thuiswerkvergoeding van €2,40 per dag;
Een uitdagende baan bij een succesvol bedrijf met een fijne werksfeer.
Wat breng je mee?
HBO+/WO werk- en denkniveau.
5+ jaar ervaring met klantcontactmanagement en/of klantenservice, waarbij je ook leiding hebt gegeven
Ervaring met verandermanagement, procesoptimalisatie en klantfeedbacksystemen.
Om van deze functie een succes te maken, is het belangrijk dat je jezelf herkent in de volgende competenties:
Klantgerichtheid
Je denkt vanuit de klant en zorgt dat die zich goed geholpen voelt.
Leiderschap
Je stuurt het team aan, motiveert teamleden en zorgt dat iedereen weet wat er wanneer moet gebeuren.
Procesgerichtheid
Je houdt van structuur en brengt dit aan in je werk. Door je analytisch vermogen doorzie je waar dingen slimmer of beter kunnen.
Resultaatgerichtheid
Je werkt doelgericht en zorgt dat gemaakte plannen tot meetbaar resultaat leiden.
Interesse?
Ben jij enthousiast geworden? Mooi! We komen heel graag met je in contact. Je kunt solliciteren via onze werken-bij site, of door een email te sturen naar werkenbij@mosadex.nl.
Heb je nog vragen, twijfels of wil je eerst meer weten? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op via werkenbij@mosadex.nl of via de telefoon/WhatsApp op 06 1159 1906.