Nieuws | 23 oktober 2025
Inhoudsopgave
Voor het 10e jaar op rij hebben Service Apotheken de hoogste klantwaardering in Nederland behaald. Uit de jaarlijkse PREM-vragenlijst blijkt dat Service Apotheken opnieuw bovenaan staan. Maar liefst 103.500 klanten beoordeelden hun apotheek en gaven een gemiddelde score van 8,7. Een resultaat om trots op te zijn!
PREM staat voor Patient Reported Experience Measures. Dit is een landelijke vragenlijst die inzicht geeft in de ervaringen van patiënten met hun zorgverlener. Zorgverzekeraars gebruiken deze resultaten om kwaliteitsafspraken te maken. Het onderzoek is dus niet alleen een compliment, maar ook een belangrijke graadmeter voor goede zorg.
Deze waardering laat zien dat Service Apotheekteams elke dag het verschil maken. De inzet en betrokkenheid van de apotheekteams zorgen voor vertrouwen en tevredenheid bij onze klanten.
Deze score van 8,7 is een groot compliment voor alle apotheekteams. Maar dat betekent natuurlijk niet dat we achteroverleunen. Wij blijven altijd kijken hoe het beter kan zodat we nóg betere service kunnen bieden. Zo zorgen we ervoor dat Service Apotheek ook in de toekomst staat voor kwaliteit, service en persoonlijke zorg.
Wil je meer lezen over het onderzoek?
Gepubliceerd op: 24 november 2025
Deze website gebruikt cookies om goed te functioneren, het bezoekersgedrag te analyseren, externe content te tonen en advertenties te personaliseren.
Meer weten? Klik hier voor meer informatie.