INLOGGEN

Teammanager

Bladel/Den Bosch 32 uur hbo

Voor onze organisatie Care4HomeCare zijn we op zoek naar een nieuwe collega! Deze collega wordt verantwoordelijk voor twee groepen collega’s binnen de organisatie in een verantwoordelijke rol. Weet jij het beste uit ons team te halen?

MT-functie

Aansturen team

Coachen & faciliteren

Solliciteer direct! Stuur door

Teammanager

Meer over Care4HomeCare

Care4HomeCare is verantwoordelijk voor de behandeling van ruim 800 patiënten met therapieresistente spasticiteit en/of chronische pijn met een geïmplanteerde pomp voor intrathecale therapie en oncologie. Zij bieden een uniek concept aan waarbij de verpleegkundig- en medisch specialisten niet alleen de behandeling initiëren en uitvoeren, maar ook de nazorg in de thuissituatie verzorgen. Regionaal worden met ketenpartners hoog specialistische zorgteams gevormd voor de behandeling van deze patiënten.

Care4HomeCare is als ambulante zorgkliniek onderdeel van de Mosadex Groep. Mosadex Groep is een veelzijdige werkgever die gericht is op het ontzorgen van patiënten en zorgconsumenten. Wij werken aan een toekomst met meer zorg en minder zorgen. Samen met meer dan 800 apotheken, waarvan 500 Service Apotheken, 350 drogisterijen, 250 zorgorganisaties en ruim 1700 medewerkers verlenen we onze diensten aan meer dan 11 miljoen patiënten en consumenten in Nederland. Samen elke dag beter, dat is de belofte!

Care4HomeCare bestaat uit zo’n 25 collega’s die werkzaam zijn binnen drie disciplines: office, verpleegkundig specialisten en medisch specialisten. Het bestuur bestaat uit een algemeen bestuurder en een medisch directeur. Als teammanager vorm je samen met dit bestuur het MT. Omdat er sprake is van verschillende ambulante teams, varieert je werkplek tussen onze locatie in Bladel, het hoofdkantoor in Den Bosch, thuis en onderweg.

Wat ga je doen?

Care4HomeCare heeft kwalitatieve zorg hoog in het vaandel staan en gaat voor een optimale samenwerking met de verschillende aangesloten partijen in de keten. Omdat onze professionals veelvuldig onderweg aan het werk zijn, zoeken wij een teammanager die het als een uitdaging ziet om deze groep collega’s nog beter te laten renderen.

Als teammanager binnen onze ambulante kliniek ben jij specifiek verantwoordelijk voor het managen, aansturen en coördineren van onze verpleegkundig specialisten en officemedewerkers. We zoeken een verbindende leider die richting kan geven aan de te behalen doelstellingen. Een mensgerichte persoonlijkheid die in zakelijk opzicht de doelstellingen bepaalt en ervoor zorgt dat deze gezamenlijk behaald worden.

Naast het ontwikkelen van je team ben je ook bezig met de persoonlijke ontwikkeling van de verschillende teamleden. Dit doe je op een coachende, faciliterende manier, waarbij je goed luistert, oog hebt voor het individu, duidelijkheid schept en dit weet te vertalen naar een flexibele en wendbare organisatie. Ook draag je in de functie de verantwoordelijkheid voor verschillende financiële werkzaamheden.

Wat hebben wij je te bieden?

In deze functie zijn we vooral op zoek naar de juiste persoon om het team te gaan leiden. Dat betekent dat we open staan voor veel verschillende achtergronden en opgedane werkervaringen en we dat op een eerlijke manier willen belonen. We gaan dus ook graag met je in gesprek om een salaris te betalen dat past bij de kennis en ervaring die je meebrengt. 

Naar wie zijn we op zoek?

Om succesvol te zijn in deze functie, is het belangrijk dat je in ieder geval voldoet aan de volgende functie-eisen:

  • Je hebt aantoonbaar meerdere jaren werkervaring opgedaan als manager van een ambulant/remote team of een team dat verspreid zat over meerdere locaties.

Heb je een opleidingsachtergrond in bedrijfskunde of vergelijkbaar, dan is dat voor ons een pré maar geen harde eis.

We zoeken namelijk vooral de juiste persoon. Een verbindend en coachende leider, die benaderbaar is voor het team, ze vertrouwen kan geven en goed luistert naar ieders (persoonlijke) behoeften. Vanuit je visie ben je in staat mensen mee te krijgen en richting en structuur te geven aan de werkzaamheden. Jij zorgt voor overzicht en weet wat er speelt, waarbij je de verantwoordelijkheid draagt voor het nemen van beslissingen en het behalen van de doelstellingen. Je streeft groei en verbetering na, bouwt sterke relaties op en werkt klantgericht.

Hebben wij je interesse gewekt?

Dan komen we graag met je in contact! Je kunt je interesse tonen bij onze recruiter Emiel Mulder via werkenbij@mosadex.nl of telefonisch/via Whatsapp op 06 11 59 19 06. Twijfel je nog ergens over, heb je nog vragen of wil je eerst meer weten voor je solliciteert? Dan staat Emiel je graag te woord!

De sollicitatieprocedure

  1. Na je sollicitatie nemen we contact met je op om de vacature verder met je te bespreken. Zodra we van beide kanten enthousiast zijn, gaan we zo snel mogelijk een kennismaking plannen op ons kantoor in Bladel.

  2. Is er tijdens de kennismaking een klik? Dan volgt een tweede gesprek en maak je kennis met jouw toekomstige collega’s.

  3. We maken gebruik van een persoonlijkheidstest (ACT-meting), wat ons helpt een beter beeld te vormen van jou als nieuwe collega en (verder) inzicht geeft in je kwaliteiten.

  4. De gesprekken afgerond en beiden een goed gevoel? Dan doen wij je graag een arbeidsvoorwaardelijk voorstel.

  5. Ga je akkoord? Dan teken je jouw contract en heten we je van harte welkom bij Mosadex!

Solliciteer op deze functie

Solliciteer nu als jij interesse hebt in deze vacature! Zorg dat je de volgende documenten klaar hebt staan om toe te voegen aan je sollicitatie:

  • cv
  • motivatiebrief

Solliciteer direct!

Het laatste nieuws bij Care4homecare

Heb je het laatste Mosadex-magazine al gelezen?

Bekijk 'm hier!


© Mosadex Groep 2024
| Mosadex Groep op social media: